top of page
  • White Spotify Icon
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White Twitter Icon

Quim Salvat omple l’Auditori en la presentació de L’últim despertar.

  • Mar 10, 2023
  • 1 min de lectura

Actualitzat: Mar 10, 2023

Amb una banda de primera classe, Quim Salvat ha presentat a l'Auditori Nacional d'Andorra a Ordino, el seu darrer treball editat per SEMM, L'últim despertar.

Quim Salvat ha repassat els seus nous temes, com el celebrat la Maleta dels somnis que ha cantat acompanyat de la cantant andorrana Alys Parama, així com també ha repassat els seus clàssics, finalitzant el concert amb l'esperat Gràcies, que va ser la cançó que li va permetre guanyar el Premi Carles Sabaté de cançó en català.



El públic de l'Auditori ha vibrat des del primer moment.

Ha estat una nit plena de col·laboracions; a la cançó Digue'm perquè l'ha acompanyat la jove Eugènia Correia, així com també han participat la cantant Laura Estiarte i el guitarrista Oriol Vilella.

Ha estat un concert ple de sorpreses, on el públic que omplia la platea de l'Auditori ha vibrat des del

primer moment.


 
 

Entrades recents

Mostra-ho tot
Èric Rossell presenta en directe Negre sobre blanc.

La presentació en directe de Negre sobre blanc, el disc de debut d’Èric Rossell editat per SEMM Records, va convertir la petita sala de Cal Paleta d’Escaldes-Engordany en un espai de proximitat i esco

 
 

Apunta't a les News

Gràcies per enviar-nos-ho!

© 2021 by Nuria Publicitat

bottom of page